Saturday, January 27, 2007

büyle olmaz ki beyaa ...

bir trakyalı olarak küfürün anavatanında yetiştiğim söylenebilir ... çingene mahallesine yalnızca 100 mtreydi oturdugumuz yer ... oralarda büyüdüm kapçık agızllarının veyahut amcık agızllarının arasında ... belki de bu neden cok kufur ediyorum sorusunun cevabı olabilir ..

ama ben genelde neden cok kufur ediyosun .. kufur edince bi şey mi değişiyor diyenlere ... küfür isyanın özetidir şeklinde cevap veriyorum .. veyahut ruhun yelpazesidir ... veyahut ona benzer bişey ... uzun uzun anlatsanda bazı şeyleri değişmiyor sonucu ...

hallaluyah ...

mesala ben 8 sene ingilizce okudum ... ama hiç konusamam ingilizce yazarım okurum anlarım ama konusamam ... sebebi trakyalı ingilizce ogretmenleridir ...

is this a pencil beyaa ? şeklinde soru sorardı bi hocamız ...

mesala cevat ceylan diye bi zahti muhterem vardı ki ... bi garip konusrdu ingilizceyi ...

superman jumping the çitlerin üstünden gibisinden cümlelleri vardı ( 1999 oss dil birincisi ve ikincisi bizim okuldan cıktı nasıl oldugunu hala anlayamıyorum )

....

yerel gazete baslıklarında biri büyle olmazki beyaa şeklindeydi ...

.....

ben ne anlatıyorum su an onunda farkında değilim .. her daim 8 adet browser acık olur masaustunde ... en az 3 yazıyı okurken bi taraftan yazı yazmak zor oluyor ..
.....

az once cok garip bir bulusla karsılastım şimdi onu inceliyorum buyrun sizde inceyein bi ara yazısınıda yazıcam ... hatta türkiye distributorlugunu alıcam bu aletin ...

http://www.fu-fme.com/faq-use.html
http://www.fu-fme.com/index.html

1 comment:

herackles said...

Ayda 2 küfür etmekle bu işler olmaz ki be yaa!
Yazsana kardeşim!