Thursday, January 11, 2007

tek dişi kalmış kahraman yaşartahir ..

ulan şifremi unutmusum amına kodumun bloguna girmeye calısıyorum iki saattir ...

sürekli bir depresyon halindeyim ben sinirliyim asabiyim kufur ediyorum ... kültürsüzüm evrimimi tamamlamadım ...

cok orospu cocugu var memleketimizde ... haddinden fazla ... annesi orospu olmayan fakat sonradan okul universite bitiripte orospu cocugu olan bi suru vatan evladı var ..

şoyleler genelde herseyle dalga gecer vaziyetteler .. mesala sistemden hep şikayetciler eğitim sisteminden oncelikle... cogusu cogu seyden şikayetçidir .. mangalda kul bırakmazlar (mangal da kul bırakma deyimi osmanlıdan gelir ... hikayesi soyle yeniçerileri secerlerken mangalın onunde osurttururlarmıs(boyle iki tt oluyomuydu turkcede) ... sıkı osuranları mangalda ki kulleri dagıttıgı için ve de gotleri sıkı oldugu için yeniçeri yaparlarmıs .poturdenek osuranları osururken pıff diye ses cıkaranları ise ibnemsi oldukları için oglan yaparlarmıs padişah siksin diye ..(oglan nası yapılıyosa).. )

neyse ne diyoduk bu orospu cocukları her zaman calıskan olmuslardır mesala okulda birncidirler ... en iyi onlar ezberler ama yanına git bu sistem kotu derler ..okulu bitirdikleri zaman işyerim kotu derler kopek gibi calısırlar hep şikayetcilerdir ..şikayetçi oldukları sistemin içinde yeni nesile benzer şikayteler bırakmak için surekli calısrılar .. neyapalım sistem boyle diyenleride varıdr bunlar en bi orospu cocuklarıdır sıkısınca boyle derler ..

benim gibi salaklar madem şikayetçiyim neden kendimi kasayım amınakoymusum bu dunyanın deyip anarşişt tavır sergilerlerki(lerler)(anarşizmim mi o da nesi en bi kıl oldugum zim de budur) bu da hiç bir işe yaramaz .. hep bir kafa atma hali var bende ... boyle 4-5 enteli arka arkaya dizip kafa atasım var ... nedir lan bu lumpen hava ... nasıl duzelcek bu işler sorusunu cok sordum kendime de cevabını vermiş değilim bireysel eylem adamıyım .bu dongu kısır dongu ..

şimdi bana kızar bunların cogusu amınakoydular bu blog aleminin boyle iyice ayaga dustu ... herkesin blogu var tarzında lakırtılar ederler ki .. hepsinin kedisini sikeyim .. pek bi fena kedi dusmanı oldum bu bloglar sayesinde kediler ne alıp vermediğim var anlamıyorum ama herkesin bir kedisi var bu blog aleminde .. ve benim herkese kafa atasım var kedilerini oldursim var ...

ulan okuyorum bu bloglar bi sikim de ogretmedi bana hiç bi boka da yaramıyo insanlar kendilerini kahraman zannetmeye basladılar .. boyle ne bileyim super hikayeleri varmıs gibi birbirlerine benzeyen bu dangalaklar birbirlerini sevmeye basladılar ..kendilerini haklıda cıkartıyolar artık dolu dolu haytlarıda var .. kedisi olan bi suru kişi varmıs bak diyebiliyolar .. starbucksa bi ben gitmiyosum ..herkes gidiyomus ... boyle garip noktalarda birleşiyolaar .. starbucks sevenler derneği kedi sevenler derneği mconaldasta yemek yiyenler drnği ... şuşiciler bujicler ibneler ... hepsi birbirini buldu bloglar sayesinde ..

eylem de yapıyolar bloglar syesinde .. gecen salak bi blogır ne oluyor bu ulkede ulkemi seviyorum ben bunu gostermek için bloguma bayrak koyuyorum .. sizde koyun koydurun vatanı berberce kurtaralım kampanyası baslattı (ve pek cok blogırda katıldı).. ben hemen atladım be amınakodumun cocugu ne alakası var diye .. aa olmaz buraladan baslar bu dedi ... dedim ne yapıyosun baska sabah kalktıgın zaman mesala .. hani baska bi eylem yapıyomusun vatanı kurtarmak için vaktim yok dedi .. dedim kırmız don giy .. oylede kurtulur vatan herkes içine kırmız don giyese de olur ..

hepiniz salksınız birbirinizin benzerisiniz demek için .. bizde can sıkıntısından size benzer aslında olmayan bi blogır yarattım(k) .. http://www.margarita-sophia.blogspot.com/ ama genede iflah olmadınız ...

gerçi pek de sikimde değil bu saatten sonra içince sinir yapıyorum ... geç saattede ne yapayım ... yazıyorum sacmalıyorum ... sovuyorum sayıyorum ... ben bunu hep yapıyorum (şener şen oynuyodu bu artema reklamında uyuz olurdum o sıralar amnıkoyoayım musluk acıycan kapaycan tabi boyle reklam mı olur .. sadece acsan bi sike yaramazki .. sanki musluta devrim yapmıs pezevnkler diye soylenip dururdum )

pek bi serbest cagrısımsal yazıyorum ... bu yuzden soylemesi ayıp kendimi cok seviyorum en azından sevgi yumagı poturcugu seklinde kedim var kusum var ... you can touch me .. seklinde yazılar yazmıyorum .. sevmiyorum lan cogusunu ... sevmeyeceğim .. seversem namerdim ..

herackles ..evet o yasartahir bu yasartahir .. yorum yapmanı tavsiye etmem cok .. prestij kaybedersin blogır aleminde reytingin duser ..

sunuda biliyorum eski yasartahir varkende biliyordum o zamanlar statcounter da vardı blogta giren cıkan okuyan bi surusu vardı da gotleri yiyip yorum yapamıyolardı ..

ulan ortam soguk dogalgaz sobası bozuk ...kanyak bitti ben yatıyorum hadi hepinize iyi geceler sefgülü yasartahir blog okuyucuları ..

1 comment:

herackles said...

dusecek prestij senden dussuun, koymusum prestijine :)
ya o margarita zart zurtu sen mi kurdun ?
Simdi baktim da.. alana gelen cok olmus!
ulan ben de benzerinden bir kiz yapmistim bi "arkadas bulup koseye sikistirma" sitelerinde..
bir tanesi corap oteki de tencere reklamindan apartma 2 kizi koydum..yok severim, operim diye..
mesaj atanlari da sayfada desifre ettim..artik orami burami yalamak isteyenden, aletini oksatamk istedigine soyleyene kadar binbir cesit insan geldi..

yalniz sunu da tarihe not duseyim.Benim sayfaya arama motorlarindan gelen en baba sahislar;
bok yiyen adam, bok yiyen kadin, at siken adam, atin zittigi kadin, kucuk kizi bosaltmak
vb. bilgileri arayanlar..
demek satir aralarinda bunlarin da bilgisi varmis bizim sayfalarda!